Uppdraget

Det första vi gör är att tillsammans med dig som kund identifiera och definiera uppdraget. Vad vill du uppnå? Vilken bild vill du förmedla? Vilka beteenden och uppfattningar vill du förändra? Där, mitt i den övergripande strategin, tar vårt arbete avstamp.

Idén

Även det mest spektakulära evenemang faller platt till marken utan en bra idé. Återigen är det i mötet mellan människor som det händer – de bästa idéerna föds eller förfinas när vi sätter oss ner tillsammans. Det är när idén är klar som vi kan planera vad som ska göras, av vem och hur. Ofta upptäcker vi nu något som kan verka förbluffande; med en tydlig och bra idé behöver det inte bli dyrt.

Ansvaret

När vi åtar oss ett projekt – stort eller litet, som helhetsleverantör eller en av flera – kan du vara säker på att vi tar ansvar. Vi levererar i både blåställ och kostym. Ingen prestige, inget effektsökeri. Men väldigt mycket ansvar och hårt arbete.

Samarbetet

Ett bra samarbete är alltid en förutsättning för ett lyckat projekt och därför lägger vi alltid stor vikt på att läsa in oss på uppdraget. För ju bättre vi lär känna uppdragets känsla och karaktär, desto bättre idéer kan vi bistå med. Desto bättre blir resultatet.

Genomförandet

Med en bra idé och en planering in i minsta detalj avklarad kommer vi in på nästa steg i vårt samarbete – genomförandet!
Slut ögonen! Hör sorlet från besökare som fyller lokalen. Känn doften från kaffevagnarna och det hembakta brödet. Hör hur moderatorn äntrar scenen till exakt rätt musik. Öppna ögonen och svep över lokalen som upplyst och fin skapar precis den där stämningen som ni pratat om. Det är nu det händer. Direktsändning i mottagarens medvetande. Andas lugnt och känn hur du kan börja slappna av. Vi är med, koncentrerade på varje enskild uppgift på körschemat, fokuserade på genomförandet och engagerade i resultatet. Visst känns det både pirrigt och tryggt?

Utvärderingen

Sedan, när direktsändningen är över och vi har försvunnit i våra blåställ och kostymer, är det dags att följa upp och utvärdera. Vad gick bra och vad kan vi göra ännu bättre? Vilken feedback gav deltagarna? Vad har arrangemanget gett för resultat på hemmaplan? Allt detta vill vi veta för att bli ännu bättre nästa gång. Våra kunder kommer tillbaka till oss för att vi lyckas att skapa intryck som ger avtryck!